آیا قیمت بنزین کاهش می یابد؟

مراسم رونمایی از محصول راهبردی نانو کاتالیست با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری غیرمحرمانه این مراسم امروز سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ در محل کارخانه واقع در جاده کرج برگزار شد. دهقانی در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح خط تولید نانو کاتالیست که یک کاتالیست استراتژیک در صنعت پتروشیمی کشور است حداقل سالانه ۳۰۰ میلیون ارزبری را کاهش می دهد و در اقتصاد کشور تاثیر جدی دارد.

معاون علم و فناوری رییس جمهور نقش پتروشیمی را در مقاوم شدن اقتصاد کشور جدی دانست و گفت : صنعت پتروشیمی در گذشته یک گلوگاه جدی برای کشور بود و اینک یک صنعت راهبردی برای کشور است و  این صنعت قریب به ششصد نفر اشتغال فعال ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: ما خدا را شاکریم که هم اکنون تمام کاتالیست های لازم برای این صنعت در کشور تولید می شود.

با توجه به این که هم اکنون دانش ایران به تولید بنزین یورو ۶ رسیده است ؛ محصولی که غیر از ایران فقط آمریکا دانش تولید آن را دارد انتظار می رود که قیمت بنزین و گاز و گازوئیل افزایش نداشته بلکه کاهش پیدا کند و همچنین از آنجایی که تولید ظروف یکبار مصرف و قطعات بسته‌بندی کالا نیز در این مجموعه تولیدات پتروشیمی قرار دارند امیدواریم حلاوت این جشن در سبد خانوار احساس شود.

نغمه علی بیک زاده خبرنگار غیرمحرمانه

 

 

 

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *