آموزش و پرورش بیشترین تاثیر را در فرهنگ‌ سازی دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

دانش آموزان بهترین سفیران فرهنگ سازی در جامعه بویژه خانواده های خود هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در همایش بزرگ سفیران استاندارد با بیان اینکه آموزش و پرورش بیشترین تاثیر را در فرهنگ‌سازی دارد گفت: دانش آموزان بهترین سفیران فرهنگ سازی در جامعه بویژه خانواده های خود هستند.

به گزارش غیر محرمانه به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این همایش از دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی نام برد و افزود: دانش آموزان بهترین و موثرترین سفیران فرهنگ‌سازی در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد، اجتماعی و… در جامعه و خانواده هستند.

وی خاطر نشان کرد: در این دولت آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب فرمودند «مدرسه باید اولویت اول آموزش و پرورش در اجرای طرح و برنامه ها باشد».

وی با بیان اینکه تمامی آمال و آرزوهای هر کشوری در مدرسه محقق می شود گفت: اگر در مدرسه هزینه نکنیم بعدا باید برای پیشگیری از آسیب ها هزینه های سنگینی را پرداخت کنیم.

رضایی با اشاره به آغاز آموزش اصول استاندارد در سطح مدارس استان بیان کرد: برای تربیت افرادی که به داشتن زندگی استاندارد اهمیت بدهند لذا باید از دوران مدرسه آموزش‌ها را آغاز کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ رعایت نکات استاندارد باید از دانش آموزان آغاز کرد گفت: نسل امروز در ابتدا به کمیت توجه دارند باید برای تغییر این طرز فکر رعایت اصول استاندارد را به دانش‌آموزان آموزش داد.

رضا رضایی گفت: در طول سال تحصیلی دانش‌آموزان توسط کارشناسان اداره کل استاندار با نکات استاندارد آشنا می‌شوند و در پایان دوره آموزشی دانش آموزانی به عنوان سفیران استاندارد معرفی می‌شوند، وظیفه این سفیران انتقال آموزش‌ها و اصول استاندارد به سایر دانش‌آموزان و خانواده‌ها است تا این فرهنگ در سطح جامعه گسترش یابد.

بر پایه این گزارش: همایش بزرگ سفیران استاندار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از دانش آموزان مدارس دخترانه در سالن شهید بسطامی پارک مادر برگزار شد.

درباره‌ی مهری درخوش

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *