شرکت های با سابقه و پرمحصول از سقف وامی که به دانش بنیان ها ارائه می شود رضایت ندارند

شرکت ژال تجهیز مهران برای فعالیت در کشور ظرفیت خوبی دارد و مدیرعامل این شرکت معتقد است جا دارد مسئولین معاونت علمی ریاست جمهوری این شرکت را برای کار در داخل کشور مساعدت کنند. خشایار رئیسی رئیس هیئت مدیره شرکت ژال تجهیز مهران در گفتگو با خبرنگار غیرمحرمانه گفت: حوزه فعالیت ما تولید تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی است و تقریبا 40 سال است که در این حوزه فعالیت داریم .

وی افزود: ما اولین تولید کننده های دی فریزرهای منفی 80 و هود لامینارفلو در ایران هستیم و تنوع دستگاه های ما زیاد است؛  دستگاه های بانک خون ، وسایل آزمایشگاهی، یخچال های بانک خون، انکوباتور، دی فریزرهای منفی 80 و منفی 40 و یک سری دستگاه های دیگر هم هست که در حال تولید آنها هستیم.

رئیس شرکت ژال تجهیز مهران گلایه کرد: تقریبا هیچ حمایتی تا کنون از شرکت ما نشده است . رئیسی گوشزدکرد: شرکت ما یک شرکت دانش بنیان است و شرکت نوپایی نیست . ما در حال حاضر با بودجه شخصی در حال فعالیت هستیم اما آنطوری که باید حمایتی از ما نشده است.

شرکت ما به صورت خصوصی اداره شده هیچ جایی به ما نداده اند تا ما بتوانیم فعالیت مان را گسترش دهیم. ما بدون هیچ وامی فعالیت کرده ایم وام هایی که امکان گرفتن آنها وجود داشته به درد ما نمی خورده و با سودهای بالا ارائه می شده است.

البته این شرکت امسال یک درخواستهایی برای دریافت وام داده است که تا کنون خبری نشده و رقم های وام طوری نیست که خیلی بتواند برای ما تاثیرگذار باشد.

رئیسی تصریح کرد: شرکت ما حداقل به بیش از 20 میلیارد ، 30 میلیارد پول احتیاج دارد تا بتواند رقم موثری برای فعالیت ما باشد.

رئیس شرکت ژال تجهیز مهران در زمینه صادرات گفت: ما یکی دو سال است که دیگر صادرات نداریم به جز همین کشورهای حوزه خلیج فارس و عمان و عراق و این ها زیرا که خدمات رسانی در کشورهای دیگر خیلی برای ما خیلی سخت است.

ما در عراق نماینده داریم که می تواند برای صادرات کارهای لازم را انجام دهد. اما واقعا این دستگاه ها آنقدر سودی برای ما ندارد که بتوانیم در یک کشور دیگر یک خدمات گسترده تر بدهیم.

 

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *