سلسله برنامه های کمپ شنبه های IP : کارگاه ثبت اظهارنامه بین المللی اختراع (PCT) برگزار می شود

کارگاه ثبت اظهارنامه بین المللی اختراع (pct) با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پارک علم و فناوری استان البرز برگزار می شود.

علیرضا شفیعی مدیر توانمندسازی پارک علم و فناوری استان البرز در گفتگو با غیرمحرمانه خبرداد : ثبت اظهارنامه بین المللی ثبت اختراع (PCT) شنبه آینده و همینطور شنبه هفته بعد به صورت برخط برگزارمی شود.

وی توضیح داد : این جلسات که در روزهای سوم و دهم دی ماه 1401 و به صورت رایگان برگزار می شود.

شفیعی گفت : ارائه دهندگان و مدرسین این جلسات کارشناسان ثبت اختراع مرکز مالکیت معنوی هستند و هدف از برگزاری این جلسات حفاظت و مدیریت دارایی های فکری صاحبان ایده و اختراع و شرکت های دانش بنیان است که به تجاری سازی اختراع کمک می کند.

مدیر توانمندسازی پارک علم و فناوری استان البرز افزود: یکی از موضوعات برنامه های شنبه های IP مربوط به ثبت اختراع  که شامل 5 مهارت اصلی و 3 مهارت تکمیلی است.
مهارت های اصلی شامل : دانش مالکیت فکری، نحوه نگارش و تهیه مستندات اظهارنامه اختراع ، آموزش فرآیند ثبت اختراع، جستجوی اختراع و در نهایت آشنایی با فرم گزارش داوری و نحوه ارائه دفاعیات در صورت رد ادعا است.
مهارت های تکمیلی شامل مربوط به اختراعات حوزه نرم افزار، اختراعات در حوزه علوم پزشکی و آخرین مهارت تکمیلی هم مربوط به ثبت اظهارنامه بین المللی اختراع (pct) است که اولین جلسه آن شنبه سوم دی ماه 1401 خواهدبود.
شفیعی گفت: این جلسات به صورت رایگان برای صاحبان ایده و اختراع و شرکت های دانش بنیان برگزار شده و تا 10 دی ماه 1401 ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پارک علم و فناوری البرز کمپ شنبه های IP با عنوان کارگاه آموزشی (مهارت تکمیلی) ، ثبت اظهارنامه بین المللی اختراع (PCT) با ارائه مهندس محمدمهدی اصل زعیم کارشناس حوزه اختراعات و مدرس مرکز مالکیت معنوی برگزارمی شود.
حضور در این رویداد رایگان بوده و لینک های ثبت نام به این شرح است:
لینک ثبت نام رایگان شرکت های دانش بنیان :
ghazal.inif.ir
لینک ثبت نام رایگان غیردانش بنیان و سایر علاقمندان:

https://evand.com/events/ip-8-1401

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *