موسوی: قانون جهش تولید مسکن ابلاغ می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی قانون جهش تولید مسکن را به زودی ابلاغ می کند. به گزارش خبرنگار غیرمحرمانه در نشست خبری که امروز یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ در جایگاه خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد سیدنظام الدین موسوی از تبدیل به قانون شدن طرج جهش تولید مسکن خبرداد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: مطابق اصل ۳۱ قانون اساسی همه مردم حق دارند از مسکن مناسب برخوردار شوند. دولت مکلف است برای تحقق این حق مخصوصا برای اقشار ضعیف تر مثل کارگران و روستائیان تدبیر کند.

ما سال ها قوانین متعدد برای تامین این ماده قانون اساسی داشته ایم که کارآمدی لازم را نداشتند به طوری که طی ۸ سال گذشته اتفاقات خوبی که در حوزه مسکن در دولت های قبل افتاده بود  متوقف شد و امروز ما دچار کاستی و نقصان در زمینه مسکن هستیم و همین امر باعث شده که قیمت زمین از یک جهش برخوردار شد به طوری که مسکن دار شدن به یک رویا تبدیل شد.

از سال گذشته طرح جهش مسکن کلید زده شد و پس از آمد و رفت هایی که بین شورای نگهبان و مجلس انجام شد تا قانون با شرع و قانون اساسی مطابقت داشته باشد ، نهایتا طی هفته اخیر مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان تایید و تبدیل به قانون شد و به زودی توسط آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ابلاغ و لازم الاجرا می شود.

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی تشکیل شد با ارتقاء مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی تشکیل شد

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *