رای اولی امسال ۱۱ اسفند ماه، اولین تجربه سیاسی خود را با حضوری پرشور به یادگار خواهند گذاشت

به گزارش پایگاه خبری غیرمحرمانه به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ علیرضا کریمیان در آستانه  دوازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  از برگزاری همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی  دانش آموزان رای اولی شهر تهران با  حضور مدیران و مسئولین لشگری و کشوری خبر داد .

وی بیان کرد: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای  (مدظله العالی )، راهبرد های  ۴ گانه ترسیم شده از سوی معظم له “امنیت، سلامت ، رقابت و مشارکت” بصورت جدی مورد توجه آموزش و پرورش  می باشد  و تمام برنامه جاری با پیوست انتخابات و در جهت تحقق راهبرد های مورد نظر تنظیم می گردد.

وی در ادامه افزود : در راستای تحقق منویات معظم له  و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و مشارکت جدی رای اولی ها در سرنوشت و آینده خود  آموزش و پرورش شهر تهران  در نظر دارد در روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، همایش بزرگ جشن تکلیف سیاسی را با حضور دانش آموزان رای اولی برگزار نماید.

کریمیان گفت : دانش‌آموزان عزیز رای اولی امسال ۱۱ اسفند ماه، اولین تجربه سیاسی خود را با حضوری پرشور به یادگار خواهند گذاشت.

مدیر کل  آموزش و پرورش شهر تهران  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با خون و مجاهدت با جان خود به حفظ نظام مقدس اقدام کردند و امروز وظیفه همه ما بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان رای اولی است تا با حضور در پای صندوق‌های رای دشمنان انقلاب اسلامی را همانند گذشته ناامید کنیم.

انتهای پیام/

درباره‌ی مهری درخوش

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *