حقوق بشر سازمانی در حد شعار !

هنگام برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی دو انفجار تروریستی رخ داد.



غیرمحرمانه : امروز در مراسم بزرگداشت سردار محبوب ایران شهید قاسم سلیمانی دو انفجار در گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت مردم بی دفاع و مظلوم کرمان شد.

سکوت در برابر جنایاتی که در فلسطین , ژاپن، بوسنی هرزگوین ، لبنان، یمن، سری لانکا و …. اتفاق افتاده است فلسفه وجودی سازمان حقوق بشر را زیر سوال می برد.

ایران طی سال های انقلاب همواره یار و یاور کشورهایی بوده است که به دنبال خدمت به مردم خود بوده اند و با هیچ‌یک از همسایگان خود روابط خصمانه نداشته است.

در حوزه بین الملل برای از بین بردن فتنه داعش تمامی مساعی خود را به کار گرفت و تا اضمحلال این گروهک تروریست از پای ننشست.

اما آمریکا با بی شرمی و بی پرده سردار غیور ایرانی را ترور کرد و هنوز در سالگرد سلیمانی ترور ادامه دارد و سازمان حقوق بشر برای احقاق حق مردم ایران هیچ اقدامی نکرده است.

اگر ایران در جهت دستیابی به علم هسته ای و مصارف متعدد آن کمر همت بسته ، خواب دارندگان سلاح های اتمی را آشفته می سازد رسیدگی به ترورهای کور مردم بی دفاع و مظلوم ایران و این بار کرمان از وظایف روشن سازمان حقوق بشر است.

این سازمان وظیفه دارد با کسانی که به جنگ ملت ایران آمده اند و به ناحق به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند را شناسایی و تسلیم قوه قضاییه ایران نماید.

چه کسی تسلیحات این خرابکاری ها را تامین می کند و هزینه این عملیات مغایر با قوانین حقوق بشر را می پردازد؟ سازمان حقوق بشر برای افزایش ضریب امنیت در جهان تاکنون چه فعالیت هایی انجام داده است و در این رابطه چقدر موفق بوده است؟

وقت آن رسیده که قوانین سازمان حقوق بشر بازنگری شوند .

 

 

 

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *