وزیر پیشنهادی وزارت کار در صحن علنی رای نیاورد

دولت موظف است در اسرع وقت گزینه جدیدی را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به قوه مقننه معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری غیرمحرمانه؛ محمدهادی زاهدی وفا که به مدت سه ماه سرپرستی وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی را عهده دار بوده است امروز به عنوان وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و به رغم آشنایی کافی نمایندگان با سیاست ها و عملکرد وی نتوانست اعتماد نمایندگان ملت را برای تصدی این وزارت جلب کند.

نتیجه این رای گیری که امروز سه شنبه 12 مهرماه 1401 در صحن علنی مجلس و پس از استماع اظهارات 30 دقیقه ای زاهدی وفا انجام شد عبارت بود از 136 رای موافق ، 125 رای مخالف و 9 رای ممتنع که با حضور 272 نفر از نمایندگان مردم انجام شد.

پس از اعلام نتیجه رای گیری توسط هیئت رئیسه محمدباقر قالیباف که ریاست مجلس را برعهده داشت به خبرنگاران و اصحاب رسانه خاطرنشان کرد اعلام رای توسط هیئت رئیسه باید انجام شود و این درست نیست که رسانه ای با اعلام نتیجه ای بی اساس جامعه را دچار التهاب کند.

همچنین سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به جمع خبرنگاران آمد و گفت: مطابق قانون افرادی که برگه رای خود را تحویل ندهند رای شان مخالف محسوب می شود

.

موسوی گفت: اگر دولت برای معرفی وزیر جدید نیازمند فرصت بیشتری باشد باید از مقام معظم رهبری تقاضای مهلت کند . وی پیش بینی کرد دولت در اسرع وقت وزیر جدید را پیشنهاد خواهد کرد و مشکلی وجود نخواهد داشت.

حجت عبدالملکی وزیر سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل حذف یارانه برخی از یارانه بگیران مورد انتقادات بسیار قرار گرفت و استعفا کرد. سیاست وی تقویت تعاونی ها و ایجادو تقویت اشتغال خانگی در سطح کشور بود.

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *