حذف عوارضی تهران_ساوه حدفاصل پرند محقق شد

با پیگیری های فراوان و تلاش مسولین و پیگیری فعالین شهر حذف عوارضی تهران_ساوه حدفاصل پرند محقق شد؛ گزارش‌ها از حذف عوارضی تهران تا پرند حکایت دارد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی با توجه به پیگیری ویژه حذف عوارضی تهران_پرند و همچنین پیگیری علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی سرانجام مقاومت شرکت راه‌ در دریافت عوارضی از تنها مسیر استان تهران شکسته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری غیرمحرمانه به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم رباط‌کریم، بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام حسن نوروزی پس از پیگیری فراوان از شخص رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و همچنین مسئولین وزارت راه و اخذ دستورات لازم مبنی بر حذف عوارضی، از حذف سیستمی عوارضی تهران_ساوه حدفاصل پرند خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی عنوان کرد: با توجه به حذف اخذ ناجوانمردانه عوارضی تهران_پرند این موفقیت را مردم شریف رباط‌کریم، بهارستان و پرند تبریک عرض میکنم و از کلیه مسئولینی که در این امر ما را باری کردند کمال تشکر را دارم.

وی در ادامه افزود: از مردم عزیز منطقه می‌خواهیم در صورت مشاهده اخذ عوارضی مستندات و تصویر اخذ عوارضی را به دفاتر هفتگانه نمایند مجلس تحویل دهند.

درباره‌ی Maryam Baghani

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *