نیروهای مسلح فرصت‌ها و تهدیدها را رصد می کنند

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کانال خبری خود گزارشی کوتاه از نشست مشترک اعضای کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی با فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کرد.

غیرمحرمانه: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عصر امروز با سرلشگر باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح نشستی داشتند.

در این جلسه سرلشگر باقری، با مروری بر تحولات بین المللی تاکید کرد: در یک دوره گذار بین المللی به سر می بریم که برای ما تهدیدها و فرصت هایی را به وجود آورده است و باید ضمن بهره گیری از فرصت های دوران گذار، تهدیدهای پیش رو را کم اثر کنیم.

 در این جلسه معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل هم گزارش دقیقی از برنامه های ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

براساس گزارش ارائه شده، نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان برخوردار ند.

در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی هم با ارائه نقطه نظرات خود، بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس شوراي اسلامي براي حمايت از فعالیت های بخش های مختلف نیروهای مسلح تأکید کردند.
همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح در بررسی و تصویب بخش های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محورهای موردنظر نمایندگان در این جلسه بود.

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *