صدا و سیما در حوزه سلامت فعالتر عمل کند

نماینده شیراز معتقد است که اطلاع رسانی مهم است و ارائه اخبار و اطلاعات مناسب منجر به ایجاد اضطراب نمی شود و لازم است صدا و سیما بیش از این میزگرد و گردهمایی برگزار کند .

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 2 مرداد ماه 1401 در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری غیرمحرمانه گفت: اطلاع رسانی به مردم باعث کاهش نگرانی های مردم و افزایش خود مراقبتی می شود.

در مورد بیماری آبله حیوانی یا مثلا بیماری فلج اطفال من اطلاعات کافی ندارم به مراتب فرزند من نیز اطلاعاتی در این مورد ندارد. صدا و سیما باید در ساعاتی که افراد بیشتری برنامه های تلویزیونی و رادیویی را نگاه می کنند و می شنوند برنامه های مناسبی ارائه دهد که اطلاعات عمومی افزایش پیدا کند.

دولت در بحث اطلاع رسانی خیلی کوتاهی می کند و صدا و سیما هم خود را از این موضوع کنار کشیده است در حالی که هزینه های پیشگیری خیلی پائین تر از درمان است و کوتاهی در این زمینه از نظر من که نماینده مردم هستم قابل قبول نیست.

غیرمحرمانه به دنبال اخباری که عمدتا ترجمه است درباره شناسایی آبله میمون در 70 کشور دنیا و بیماری هایی مثل ابولا، ویروس زبکا و فلج اطفال از نماینده اول شیراز علیرضا پاک فطرت سوال کرده بود که پاسخ ایشان را مطالعه نمودید.

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *