بررسی اثرات گزارش زودهنگام تفریغ بودجه

دیوان محاسبات کشور روز شنبه اول مرداد ماه 1401 گزارش تفریغ بودجه را تقدیم مجلس کرد. با توجه به ارائه این گزارش پیش از موعد هر ساله نظر آصفری نماینده مردم اراک را در ارتباط با این اقدام جویا شدیم.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک روز یکشنبه 2 مرداد 1401 در گفتگو با خبرنگار غیرمحرمانه گفت: این که دیوان محاسبات زودتر از گذشته گزارش تفریغ بودجه خود را به مجلس داد کار بسیار خوبی بود که می تواند در تخصیص بودجه در سنوات آینده بسیار موثر باشد و می تواند که مدیران را فعال تر کند که بودجه ای که به آنها اختصاص یافته را زودتر برایش برنامه ریزی کنند و برای تعیین تکلیف بودجه خودشان اقدام کنند.

آصفری گفت: گزارش تفریغ بودجه مدیرانی که تازه به سرکار آمده اند را می تواند آگاه کند که چطور برنامه ریزی کنند که بودجه منحرف نشود و تخلفی صورت نگیرد.

وی اظهار نظر کرد: به نظرم این اقدام دیوان محاسبات محاسن بسیار خوبی داشته که گزارش خود را به مجلس داد و بالتبع مجلس نیز این گزارش را زودتر منتشر خواهد کرد.

هم مدیران با روند تخصیص بودجه آشنا می شوند و هم ما مجلسی ها می توانیم در روند تخصیص بودجه آینده دستگاه هایی را که از بودجه انحراف نداشته اند را مد نظر قرار دهیم و بودجه بیشتری را به آنها اختصاص دهیم.

درباره‌ی نغمه علی بیک زاده

همچنین ببینید

انجمن نابینایان استان تهران خوش درخشید

اعضای انجمن نابینایان استان تهران با حضور حداکثری در غرفه خود و اجرای موسیقی زنده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *